- Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na pr…
Number of the records: 1  

Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ

  1. Title Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ
    Author infoNikola Barčíková
    Author Barčíková Nikola
    Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s.9-12. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords školstvo * učitelia * školy základné * inovácia * implementácia
    AnnotationČlánok sa zameriava na vnímanie a implementáciu inovatívnych prvkov vo výučbe na prvom stupni základných škôl na Slovensku. Cieľom výskumu bolo preskúmať, ako učitelia na tejto úrovni vzdelávania vnímajú nové pedagogické prístupy a technológie a ako ich integrujú do svojej výučbovej praxe. Hlavnými cieľmi výskumu boli identifikácia charakteristických znakov inovatívnych učiteľov na 1. stupni ZŠ na Slovensku a zistenie, čo títo učitelia považujú za pedagogické inovácie vo svojej praxi. Výskum využíval kvantitatívnu metodológiu, konkrétne dotazníkovú metódu. Výskumný súbor tvorili učitelia na prvom stupni základných škôl na Slovensku, s počtom respondentov 410.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené469.4 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.