- Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education P…
Number of the records: 1  

Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product

  1. Title Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product
    TranslationImerzívny marketing pre univerzity ako nástroj na propagáciu vzdelávacích produktov
    Author infoNadiia Artiukhova, Oleksandr Dluhopolskyi
    Author Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Co-authors Dluhopolskyi Oleksandr
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 4-14. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    Note09I03-03-V04-00522/2024/VA. - 0124U000545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords univerzity * vzdelávanie * marketing * propagácia
    AnnotationTáto štúdia skúma potenciál technológií imerzívneho marketingu na propagáciu vzdelávacích služieb. Analyzujeme výhody imerzívneho marketingu pre vnímanie značky, zapojenie zákazníkov a poznatky založené na dátach. Bibliometrická analýza odhaľuje súvislosť medzi imerzívnym marketingom a marketingovými stratégiami univerzít. Navrhujeme integráciu imerzívneho marketingu (VR, AR, interaktívne zážitky) s cieľom zvýšiť zapojenie, porozumenie a udržanie si študentov medzi potenciálnymi študentmi. Medzi konkrétne výhody patrí vytváranie pútavých príbehov, personalizované vzdelávacie zážitky a simulácie reálneho sveta. Tieto stratégie môžu zvýšiť povedomie o značke, odlíšiť inštitúcie a generovať cenné údaje o používateľoch na optimalizáciu marketingového úsilia. Medzi výzvy patrí dostupnosť technológií, náklady na vývoj obsahu a školenie zamestnancov v oblasti imerzívnych technológií. Prekonanie týchto výziev umožňuje vzdelávacím inštitúciám využiť imerzívny marketing na získanie konkurenčnej výhody pri prilákaní a udržaní študentov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00131-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.