Number of the records: 1
Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product
Title Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product Translation Imerzívny marketing pre univerzity ako nástroj na propagáciu vzdelávacích produktov Author info Nadiia Artiukhova, Oleksandr Dluhopolskyi Author Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Co-authors Dluhopolskyi Oleksandr Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 4-14. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081 Note 09I03-03-V04-00522/2024/VA. - 0124U000545 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords univerzity * vzdelávanie * marketing * propagácia Annotation Táto štúdia skúma potenciál technológií imerzívneho marketingu na propagáciu vzdelávacích služieb. Analyzujeme výhody imerzívneho marketingu pre vnímanie značky, zapojenie zákazníkov a poznatky založené na dátach. Bibliometrická analýza odhaľuje súvislosť medzi imerzívnym marketingom a marketingovými stratégiami univerzít. Navrhujeme integráciu imerzívneho marketingu (VR, AR, interaktívne zážitky) s cieľom zvýšiť zapojenie, porozumenie a udržanie si študentov medzi potenciálnymi študentmi. Medzi konkrétne výhody patrí vytváranie pútavých príbehov, personalizované vzdelávacie zážitky a simulácie reálneho sveta. Tieto stratégie môžu zvýšiť povedomie o značke, odlíšiť inštitúcie a generovať cenné údaje o používateľoch na optimalizáciu marketingového úsilia. Medzi výzvy patrí dostupnosť technológií, náklady na vývoj obsahu a školenie zamestnancov v oblasti imerzívnych technológií. Prekonanie týchto výziev umožňuje vzdelávacím inštitúciám využiť imerzívny marketing na získanie konkurenčnej výhody pri prilákaní a udržaní študentov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00131-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.1 MB available after login article
Number of the records: 1