- The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of …
Number of the records: 1  

The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of Companies

  1. Title The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of Companies
    TranslationVyužitie neuromanagementu na optimalizáciu internej komunikácie spoločností
    Author infoKristína Dúbravská
    Author Dúbravská Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 15-28. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    NoteA-25-102/3020-09
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuroveda * manažment * komunikácia interná * komunikácia firemná
    AnnotationPredložený článok sa zameriava na neuromanažment a jeho cieľom je preskúmať, ako neuromanažment a moderné neurovedné metódy môžu zvýšiť efektivitu pracovných tímov. Primárnym cieľom článku je poukázať na potenciál neuromanažmentu pri optimalizácii interných komunikačných procesov v spoločnostiach a poskytnúť manažérom praktické odporúčania na zlepšenie interakcií a komunikácie vzhľadom na zmeny, ktoré priniesol prechod na prácu na diaľku. Prieskum vykonaný vo vybranej spoločnosti odhalil, že zamestnanci uprednostňujú online komunikáciu bez vizuálnych prvkov, čo obmedzuje neverbálne vyjadrovanie a významne ovplyvňuje mozgovú aktivitu. Tento jav zdôrazňuje potrebu hlbšieho skúmania tímových interakcií pomocou pokročilých neurovedných techník, ako je hyperskenovanie. Hyperskenovanie je identifikované ako vysoko účinný nástroj na štúdium neurálnej synchronizácie medzi účastníkmi komunikácie. Ponúka praktické spôsoby, ako zlepšiť tímovú dynamiku, podporiť empatické prepojenia a zvýšiť angažovanosť zamestnancov. Článok zdôrazňuje kľúčovú úlohu neuromanažmentu pri riešení výziev digitálnej transformácie a jeho príspevok k rozvoju efektívnych a inovatívnych stratégií internej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00131-006, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené495.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.