- The Nexus between financial Literacy, Risk Perception and Investment …
Number of the records: 1  

The Nexus between financial Literacy, Risk Perception and Investment Decisions: Evidence from Indonesian Investors

  1. Title The Nexus between financial Literacy, Risk Perception and Investment Decisions: Evidence from Indonesian Investors
    TranslationPrepojenie medzi finančnou gramotnosťou, vnímaním rizika a investičnými rozhodnutiami: Dôkazy od indonézskych investorov
    Author infoWendy Wendy
    Author Wendy Wendy
    Source document Investment Management and Financial Innovations. Vol. 21, no. 3 (2024), pp. 135-147. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2024. ISSN 1810-4967
    DOI 10.21511/imfi.21(3).2024.12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords gramotnosť finančná * domácnosti * rozhodovanie investičné * riziko * Indonézia
    AnnotationFinančná gramotnosť je pre jednotlivcov alebo domácnosti základným faktorom pri investičných rozhodnutiach. Problém nedostatočnej finančnej gramotnosti sa však stále považuje za jeden z faktorov obmedzujúcich vytváranie úspešných investícií, najmä v súvislosti s vnímaním rizika. Niektorí investori utrpia finančné straty v dôsledku svojej obmedzenej finančnej gramotnosti, čo vedie k neefektívnym investičným rozhodnutiam a vedie k rizikovým investičným voľbám. Preto si táto štúdia kladie za cieľ preskúmať prepojenie medzi finančnou gramotnosťou, vnímaním rizika a investičnými rozhodnutiami. Moderovaná regresná analýza bola použitá pre 233 investorov v Indonézii, ktorí absolvovali školenie v oblasti finančného manažmentu. Výsledky ukázali, že finančná gramotnosť má pozitívny a významný vplyv na investičné rozhodnutia, čo znamená, že by sa mohla využiť na zlepšenie kvality investičných rozhodnutí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF486 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.