Number of the records: 1
Reklama a propagácia
Title Reklama a propagácia Author info Ján Mintál Author Mintál Ján Source document Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1337-060X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * propagácia * marketing Annotation Pojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 5-6
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 508.3 KB available after login article
Number of the records: 1