Number of the records: 1  

Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness

  1. Title Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness
    TranslationEfektívny marketingový mix výrobnej spoločnosti v kontexte udržateľnosti a konkurencieschopnosti
    Author infoViktorie Kováříková, Zuzana Dzilská, František Pollák
    Author Kováříková Viktorie
    Co-authors Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 19-32. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2025.20.1.3
    NoteVEGA 1/0110/24. - IGMP I-25-103-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * analýzy * benchmarking * zákazníci * stratégia marketingová
    AnnotationMarketing je nevyhnutnou súčasťou každého podniku a správne navrhnutý marketingový mix zabezpečuje jej úspech, efektivitu a konkurencieschopnosť na trhu. Marketingový mix je kľúčovým nástrojom, ktorý manažérom umožňuje zostať konkurencieschopnými v globálnom vysoko konkurenčnom prostredí. Tento článok poskytuje komplexný pohľad na marketingový mix spoločnosti Faber-Castell a zameriava sa na analýzu silných a slabých stránok. Hlavnou aplikovanou metodikou sú štrukturálne analýzy, benchmarking, SWOT analýza, IFE a EFE Matrix a analýza marketingového mixu. Výsledky naznačujú, že podnik Faber-Castell monitoruje a prispôsobuje marketingové stratégie a aktivity tak, aby zostal konkurencieschopný a reagoval na potreby zákazníkov. Ďalej sa zameriava na kvalitu, inovácie a udržateľnosť, aby si udržal svoju pozíciu na trhu a získala konkurenčnú výhodu. Navyše získava aj konkurenčnú výhodu vďaka udržateľným produktom, ktoré sú dnes trendy.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00147-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené178 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.