Number of the records: 1
Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption
Title Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption Translation Aplikácia digitálneho marketingu na kapitálovom trhu na základe teórií spotrebiteľského správania a osvojenia technológií Author info Zulki Zulkifli Noor Author Noor Zulki Zulkifli Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 207, no. 1-2 (2024), pp. 29-33. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2024. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V207-04 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords digitalizácia * transformácia * marketing * spotrebitelia * technológia Annotation Digitalizácia je významným faktorom v transformácii tradičných obchodných štruktúr. Cieľom tohto výskumu je vyhodnotiť vplyv digitálneho marketingu a schopností snímania trhu na výkonnosť spoločností v Indonézii. V tomto výskume bol poskytnutý koncepčný rámec založený na hlavných premenných digitálneho marketingu s cieľom vysvetliť implementáciu digitálneho marketingu na kapitálovom trhu pre maklérskych spoločností v Indonézii a faktory ovplyvňujúce jeho skepticizmus. V tejto súvislosti bola vykonaná terénna štúdia prostredníctvom dotazníkov na vzorke 377 generálnych riaditeľov a viceprezidentov maklérskych spoločností. Na určenie spoľahlivosti dotazníka bol použitý Cronbachov alfa koeficient, ktorého hodnoty boli vyššie ako 0,7, čo naznačuje, že dotazník má dobrú spoľahlivosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB publicly available article
Number of the records: 1