- Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the T…
Number of the records: 1  

Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption

  1. Title Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption
    TranslationAplikácia digitálneho marketingu na kapitálovom trhu na základe teórií spotrebiteľského správania a osvojenia technológií
    Author infoZulki Zulkifli Noor
    Author Noor Zulki Zulkifli
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 207, no. 1-2 (2024), pp. 29-33. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2024. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V207-04
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords digitalizácia * transformácia * marketing * spotrebitelia * technológia
    AnnotationDigitalizácia je významným faktorom v transformácii tradičných obchodných štruktúr. Cieľom tohto výskumu je vyhodnotiť vplyv digitálneho marketingu a schopností snímania trhu na výkonnosť spoločností v Indonézii. V tomto výskume bol poskytnutý koncepčný rámec založený na hlavných premenných digitálneho marketingu s cieľom vysvetliť implementáciu digitálneho marketingu na kapitálovom trhu pre maklérskych spoločností v Indonézii a faktory ovplyvňujúce jeho skepticizmus. V tejto súvislosti bola vykonaná terénna štúdia prostredníctvom dotazníkov na vzorke 377 generálnych riaditeľov a viceprezidentov maklérskych spoločností. Na určenie spoľahlivosti dotazníka bol použitý Cronbachov alfa koeficient, ktorého hodnoty boli vyššie ako 0,7, čo naznačuje, že dotazník má dobrú spoľahlivosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.