- Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights…
Number of the records: 1  

Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers

  1. Title Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers . Part II.
    TranslationSpoluvytváranie učebných osnov riadenia predaja s odborníkmi z praxe – poznatky o kompetenciách budúcich manažérov predaja
    Author infoKarina Burgdorff Porsborg Jensen, Camilla Valbak-Andersen, Lars Funck Kristensen
    Author Burgdorff Porsborg Jensen Karina
    Co-authors Valbak-Andersen Camilla
    Funck Kristensen Lars
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 2-7. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2025.20.1.1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie predaja * vzdelanie * manažéri * technológia * globalizácia * správanie * etika * generácie
    AnnotationDynamická oblasť predaja prechádza transformáciou, ktorá si vyžaduje diferencovaný prístup k vzdelávaniu v oblasti riadenia predaja. Manažéri predaja sa musia obratne orientovať v prevádzkových a riadiacich výzvach v prostredí poznačenom pokročilými technológiami, vyvíjajúcimi sa generačnými očakávaniami a seizmickými geopolitickými zmenami. Tento výskum využíva metodiku prieskumného workshopu na identifikáciu kľúčových kompetencií požadovaných od budúcich manažérov predaja s cieľom preklenúť priepasť medzi akademickým opodstatnením a relevantnosťou pre priemysel. Prostredníctvom zapojenia 20 odborníkov z odvetvia sa štúdia zaoberá pochopením mnohostrannej úlohy manažérov predaja, ktorí sú často katapultovaní z úspešných pozícií predajcov do manažérskych pozícií bez relevantného vodcovského vzdelania. Zistenia zdôrazňujú potrebu učebných osnov, ktoré zosúlaďujú praktické zručnosti s teoretickými základmi a zároveň uprednostňujú osobnostné vlastnosti, ako je etické správanie a odolnosť. Štúdia pracuje s výzvami, ktoré predstavuje globalizácia, požiadavky na dodržiavanie predpisov a generačná rozmanitosť pracovnej sily, a odhaľuje, že hoci pochopenie trhu a prehľad o zákazníkoch zostávajú životne dôležité, pre vedenie predaja orientovaného na budúcnosť, je rozhodujúce efektívne riadenie zmien vnútorného a vonkajšieho prostredia. Navrhovaný učebný plán, odvodený z poznatkov z workshopov, odráža syntetickú perspektívu prispôsobenú súčasným požiadavkám riadenia predaja s priamymi dôsledkami pre toto odvetvie. Obmedzenia vyplývajúce z veľkosti cieľovej skupiny a geografického rozsahu signalizujú potrebu rozsiahlejšieho výskumu, vrátane rôznych pohľadov zainteresovaných strán, s cieľom obohatiť paradigmu vzdelávania pre začínajúcich vedúcich pracovníkov v oblasti predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené98.7 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.