Number of the records: 1
Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers
Title Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers . Part II. Translation Spoluvytváranie učebných osnov riadenia predaja s odborníkmi z praxe – poznatky o kompetenciách budúcich manažérov predaja Author info Karina Burgdorff Porsborg Jensen, Camilla Valbak-Andersen, Lars Funck Kristensen Author Burgdorff Porsborg Jensen Karina Co-authors Valbak-Andersen Camilla Funck Kristensen Lars Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 2-7. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2025.20.1.1 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords riadenie predaja * vzdelanie * manažéri * technológia * globalizácia * správanie * etika * generácie Annotation Dynamická oblasť predaja prechádza transformáciou, ktorá si vyžaduje diferencovaný prístup k vzdelávaniu v oblasti riadenia predaja. Manažéri predaja sa musia obratne orientovať v prevádzkových a riadiacich výzvach v prostredí poznačenom pokročilými technológiami, vyvíjajúcimi sa generačnými očakávaniami a seizmickými geopolitickými zmenami. Tento výskum využíva metodiku prieskumného workshopu na identifikáciu kľúčových kompetencií požadovaných od budúcich manažérov predaja s cieľom preklenúť priepasť medzi akademickým opodstatnením a relevantnosťou pre priemysel. Prostredníctvom zapojenia 20 odborníkov z odvetvia sa štúdia zaoberá pochopením mnohostrannej úlohy manažérov predaja, ktorí sú často katapultovaní z úspešných pozícií predajcov do manažérskych pozícií bez relevantného vodcovského vzdelania. Zistenia zdôrazňujú potrebu učebných osnov, ktoré zosúlaďujú praktické zručnosti s teoretickými základmi a zároveň uprednostňujú osobnostné vlastnosti, ako je etické správanie a odolnosť. Štúdia pracuje s výzvami, ktoré predstavuje globalizácia, požiadavky na dodržiavanie predpisov a generačná rozmanitosť pracovnej sily, a odhaľuje, že hoci pochopenie trhu a prehľad o zákazníkoch zostávajú životne dôležité, pre vedenie predaja orientovaného na budúcnosť, je rozhodujúce efektívne riadenie zmien vnútorného a vonkajšieho prostredia. Navrhovaný učebný plán, odvodený z poznatkov z workshopov, odráža syntetickú perspektívu prispôsobenú súčasným požiadavkám riadenia predaja s priamymi dôsledkami pre toto odvetvie. Obmedzenia vyplývajúce z veľkosti cieľovej skupiny a geografického rozsahu signalizujú potrebu rozsiahlejšieho výskumu, vrátane rôznych pohľadov zainteresovaných strán, s cieľom obohatiť paradigmu vzdelávania pre začínajúcich vedúcich pracovníkov v oblasti predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 98.7 KB available after login article
Number of the records: 1