Number of the records: 1  

The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria

  1. Title The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria
    TranslationZavedenie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch: Analýza dôležitosť-výkonnosť v meste Setif v Alžírsku
    Author infoAsma Boukhaoua, Fares Habbache, Maouahib Zerouati
    Author Boukhaoua Asma
    Co-authors Habbache Fares
    Zerouati Maouahib
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 33-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2025.20.1.4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * hotely * Alžírsko * zákazníci * komunikácia * služby
    AnnotationNa dnešnom vysoko konkurenčnom trhu ubytovacích a stravovacích služieb sa hotely čoraz viac zameriavajú na zvyšovanie spokojnosti hostí, aby si zabezpečili opakované návštevy a podporili dlhodobú lojalitu zákazníkov. Dosiahnutie tohto cieľa si vyžaduje komplexnú stratégiu. Marketing vzťahov sa stal kľúčovým prístupom pre hotelierov, ktorí sa snažia vybudovať trvalé vzťahy so svojimi hosťami. Táto štúdia hodnotí zavádzanie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch v alžírskom meste Setif s osobitným zameraním na jeho tri základné dimenzie: kultúru služieb, komunikáciu a riadenie sťažností. Štúdia využíva analýzu dôležitosti a výkonnosti (IPA) na posúdenie toho, ako sú tieto dimenzie implementované a vnímané v miestnom kontexte. Celkovo bolo analyzovaných 65 platných odpovedí od stálych hostí hotelov. Zo zistení vyplýva, že hoci sa v skúmaných hoteloch skutočne uplatňujú postupy marketingu vzťahov, existujú kritické oblasti, ktoré si vyžadujú zlepšenie. Štúdia zdôrazňuje potrebu venovať týmto dimenziám zvýšenú pozornosť s cieľom posilniť spokojnosť hostí, ich lojalitu a celkovú výkonnosť hotelov. Tento výskum prispieva k existujúcej literatúre o marketingu vzťahov v alžírskom sektore hotelierstva a poskytuje praktické odporúčania pre budúce zlepšenia v oblasti poskytovania služieb a vzťahov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené283.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.