- Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among …
Number of the records: 1  

Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z

  1. Title Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z
    TranslationSkúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu a účinkov krajiny pôvodu medzi Filipíncami Generácie Z
    Author infoEmmanuel Dotong, Marián Čvirik
    Author Dotong Emmanuel
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference : Proceedings : 22 - 23 May 2025, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Pp. 87-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025 / Uderianová Lucia ; Schmidt Martin ; Kareem Issam Abdallah ; Artiukhov Artem ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113
    DOI 10.53465/CEECBE.2025.9788022552257.87-100
    NoteA-24-102/0025-00. - A-25-102/3020-15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * Filipíny * generácie * mladiství * účinnosť ekonomická * pôvod tovaru * obchod medzinárodný * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSkúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu a účinkov krajiny pôvodu medzi filipínskymi spotrebiteľmi generácie Z v piatich kategóriách produktov: automobily, oblečenie, mliečne výrobky, elektronika a kozmetika. Štatistické analýzy odhaľujú výraznú kontingentnosť medzi vysokým etnocentrizmom a preferenciou lokálnych produktov v automobiloch a oblečení, zatiaľ čo v iných kategóriách takýto vzťah neexistuje. Zistenia naznačujú obchodníkom v automobilovom a odevnom sektore, že by mali klásť dôraz na miestny pôvod, a preto by sa priemysel mal zamerať na kvalitu a globálne trendy. Výskum zdôrazňuje dôležitosť prispôsobovania marketingových stratégií tak, aby boli v súlade s hodnotami filipínskej generácie Z a ponúkali akcie a prehľady pre podniky.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00152-004, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF203.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.