Number of the records: 1
An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management
Title An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management Translation Inovatívna pilotná štúdia etnocentrizmu v kontexte vizuálnych prvkov v marketingovom manažmente Author info Marián Čvirik, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Peter Drábik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 823-834. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4 Note KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23. - A-24-102/0025/00. - A-25-102/3020/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Singapore Keywords spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * generácie * produkty Annotation Článok skúma interdisciplinárnu tému: etnocentrizmus a vnímanie farieb. Skúma sa level etnocentrizmu spotrebiteľov v generácii Z a vnímanie a preferencia farieb. Sleduje sa ich vzájomné ovplyvňovanie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00174-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 13.3 MB available after login article
Number of the records: 1