Number of the records: 1
Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland
Title Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland Translation Faktory úspechu kampane zameranej na equity crowdfunding. Empirické dôkazy z Poľska Author info Magdalena Swacha-Lech, Robert Kurek Author Swacha-Lech Magdalena Co-authors Kurek Robert Source document E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 82-97. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2024-5-024 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords crowdfunding * financovanie * zdroje finančné * akcie * trh kapitálový * úspech pracovný * Poľsko Annotation Cieľom práce je vyplniť medzeru vo výskume identifikáciou determinantov úspechu equity crowdfundingu na základe empirických údajov. Článok skúma, či a ako vedomé využívanie nefinančných výhod spojených s equity crowdfundingom podnikateľmi ovplyvňuje úspech kampane v Poľsku. Výsledky ukazujú že, pravdepodobnosť úspechu kampane sa zvyšuje vnímaním equity crowdfundingu ako nástroja umožňujúceho získavanie znalostí o produktoch a trhu, zatiaľ čo využívanie tejto formy financovania najmä na získanie finančných prostriedkov nepriaznivo ovplyvňuje pravdepodobnosť úspechu kampane. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB publicly available article
Number of the records: 1