- Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence f…
Number of the records: 1  

Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland

  1. Title Success Drivers of Equity Crowdfunding Campaign. Empirical Evidence from Poland
    TranslationFaktory úspechu kampane zameranej na equity crowdfunding. Empirické dôkazy z Poľska
    Author infoMagdalena Swacha-Lech, Robert Kurek
    Author Swacha-Lech Magdalena
    Co-authors Kurek Robert
    Source document E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 82-97. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-5-024
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords crowdfunding * financovanie * zdroje finančné * akcie * trh kapitálový * úspech pracovný * Poľsko
    AnnotationCieľom práce je vyplniť medzeru vo výskume identifikáciou determinantov úspechu equity crowdfundingu na základe empirických údajov. Článok skúma, či a ako vedomé využívanie nefinančných výhod spojených s equity crowdfundingom podnikateľmi ovplyvňuje úspech kampane v Poľsku. Výsledky ukazujú že, pravdepodobnosť úspechu kampane sa zvyšuje vnímaním equity crowdfundingu ako nástroja umožňujúceho získavanie znalostí o produktoch a trhu, zatiaľ čo využívanie tejto formy financovania najmä na získanie finančných prostriedkov nepriaznivo ovplyvňuje pravdepodobnosť úspechu kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.