- Development of Pedestrian Level of Service (PLOS) for Jaywalking Pede…
Number of the records: 1  

Development of Pedestrian Level of Service (PLOS) for Jaywalking Pedestrians at Unsignalised Intersections on Urban Arterials Using ANN & Clustering: A Case Study in India

  1. Title Development of Pedestrian Level of Service (PLOS) for Jaywalking Pedestrians at Unsignalised Intersections on Urban Arterials Using ANN & Clustering: A Case Study in India
    TranslationVývoj úrovne služieb pre chodcov (PLOS) pre chodcov prechádzajúcich mimo cesty na križovatkách bez signalizácie na mestských tepnách s využitím ANN a klastrovania: Prípadová štúdia v Indii
    Author infoAmpereza Ankunda, Malaya Mohanty, Satya Ranjan Samal
    Author Ankunda Ampereza
    Co-authors Mohanty Malaya
    Samal Satya Ranjan
    Source document Komunikácie : vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline. Vol. 27, no. 1 (2025), s. D25-D37. - Žilina : EDIS-Publishing House UNIZA, 2025. ISSN 1335-4205
    DOI 10.26552/com.C.2025.010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords urbanizmus * doprava * cesty * inžinieri * modely * India
    AnnotationV rozvojovej krajine, ako je India, kde je prevažne prechádzanie cez cestu mimo chodníka nad používaním určených priechodov pre chodcov, je bezpečnosť chodcov hlavným problémom. Vývoj úrovne služieb pre chodcov (PLOS) je nevyhnutný na monitorovanie bezpečnosti chodcov pri týchto manévroch. Súčasný výskum zahŕňa novú metodiku na hodnotenie úrovne služieb pre chodcov (LOS), ktorí prechádzajú cez cestu mimo chodníka. Štúdia sa vykonáva v inteligentnom meste Bhubaneswar v Indii. Rýchlosti chodcov na priechodoch pre chodcov sa pohybovali od 0,6 do 1,4 m/s. Na určenie rýchlosti priechodov pre chodcov z počtu vozidiel a chodcov, ktorých výstupy sú blízke údajom z terénu, sa používajú umelé neurónové siete (ANN). Na určenie rozsahov úrovne služieb pre chodcov na základe rýchlosti priechodov pre chodcov sa používa dvojkroková technika klastrovania K-means. Urbanisti, dopravní inžinieri a zákonodarcovia môžu túto metodiku použiť na určenie úrovní PLOS s cieľom vytvoriť infraštruktúru priateľskú k chodcom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.