- Social Media Strategies for Sustainability and ORM: Insights From the…
Number of the records: 1  

Social Media Strategies for Sustainability and ORM: Insights From the Czech Automotive Sector

  1. Názov Social Media Strategies for Sustainability and ORM: Insights From the Czech Automotive Sector
    Súbežný názovStratégie sociálnych médií zamerané na udržateľnosť a ORM: Poznatky z českého automobilového sektora
    Autorské údajeKlára Baštýřová, Kristián Kalamen, František Pollák
    Autor Baštýřová Klára
    Spoluautori Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 26, č. 1 (2025), s. 5-19. - Banská Bystrica : Belianum, 2025. ISSN 2729-8213
    DOI 10.24040/eas.2025.26.1.5-19
    PoznámkyVEGA 1/0110/24
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá udržateľnosť * reputácia podniku * priemysel automobilový * siete sociálne * marketing
    AnotáciaTáto štúdia skúma stratégie, ktoré používajú popredné automobilové spoločnosti v Českej republike – Škoda, Hyundai, Audi, Kia a BMW – na integráciu udržateľnosti a zelenej propagácie do svojho online manažmentu reputácie (ORM). Analýzou obsahu na sociálnych sieťach od augusta do októbra 2023 tento výskum hodnotí podiel príspevkov zameraných na udržateľnosť, ich metriky angažovanosti a súlad s cieľmi firemnej udržateľnosti. Štúdia využíva zmiešaný prístup vrátane analýzy obsahu a kvantitatívneho hodnotenia. Zistenia naznačujú, že Hyundai a BMW sú lídrami v zelenej propagácii, ktorí využívajú interaktívne a vizuálne pútavé stratégie na zvýšenie angažovanosti a ORM. Naopak, Audi a Kia vykazujú obmedzenú angažovanosť v témach udržateľnosti. Tieto zistenia poskytujú praktické poznatky o využití udržateľnosti na zlepšenie online reputácie a zároveň zdôrazňujú dôležitosť stratégií špecifických pre danú platformu, najmä na Instagrame. Budúci výskum by mohol preskúmať širšie časové a geografické kontexty, aby sa tieto zistenia ďalej potvrdili.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00187-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF573.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.