Number of the records: 1
An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market
Title An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market Translation Empirické skúmanie sklonu malých a stredných podnikov vynakladať zdroje na propagačné aktivity v rámci dobiehajúceho trhu Author info František Pollák, Peter Markovič, Zuzana Dzilská Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 111-124. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4 Note VEGA 1/0110/24. - IVSUPS2305 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Singapore Keywords digitalizácia * podnik malý * podnik stredný * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Annotation Otázka efektívneho využívania podnikových zdrojov je v čase zrýchlenej digitalizácie viac než aktuálna. Hlavným cieľom štúdie je vytvoriť referenčnú empirickú základňu pre širší výskum zrýchlenej digitalizácie. Na základe súčasného stavu poznatkov je výskumný problém identifikovaný na úrovni zisťovania faktov so zameraním na ochotu podnikov investovať do vlastnej propagácie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00174-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 395.8 KB available after login article
Number of the records: 1