Number of the records: 1
Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok
Title Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok Translation Vnímanie etikiet vína spotrebiteľmi: Prípadová štúdia Vitis Pezinok Author info Vanesa Pospíšilová, Petra Smetanová Author Pospíšilová Vanesa EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Co-authors Smetanová Petra EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference : Proceedings : 22 - 23 May 2025, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Pp. 289-302. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025 / Uderianová Lucia ; Schmidt Martin ; Kareem Issam Abdallah ; Artiukhov Artem ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113 DOI 10.53465/CEECBE.2025.9788022552257.289-302 Note I-24-112-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * značky * agropodnikanie * poľnohospodárstvo * vývoz * víno * vinohradníctvo * etikety Annotation Preskúmanie, ako zákazníci vnímajú rôzne etikety vín z vybraného vinárstva Vitis Pezinok. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00152-007, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 345.2 KB publicly available article
Number of the records: 1