- Podpora predaja je dnes opatrná
Number of the records: 1  

Podpora predaja je dnes opatrná

  1. Title Podpora predaja je dnes opatrná
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 83 (5-6) (2025), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podpora predaja * merchandising * budovanie značky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnnotationMerchandising a sales promotion sú efektívne nástroje, ktoré v kombinácii s dôkladnou analýzou dát a znalosťou cieľovej skupiny môžu významne prispieť k dosiahnutiu obchodných cieľov, budovaniu značky a posilneniu pozície na trhu. Správny výber stratégie založený na hlbokej znalosti cieľovej skupiny a aktuálnych trhových trendov môže zásadne ovplyvniť úspech kampaní a celkový predaj. Hoci sa merchandising a sales promo vzájomne dopĺňajú, každá z týchto disciplín sleduje špecifické ciele a využíva odlišné nástroje.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 83

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.