Number of the records: 1
Innovation Marketing and Strategic Marketing
Title Innovation Marketing and Strategic Marketing Author info Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dominika Popovičová, Filip Žiak Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Innovations : International Scientific Journal. Vol. 13, no. 2 (2025), pp. 37-39. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771 Note VEGA 1/0064/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Bulgaria Keywords marketing * marketing strategický * inovácia * konkurencieschopnosť * zmeny technologické * plánovanie Annotation Tento článok skúma úlohu inovatívneho a strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti podnikov v prostredí rýchlych technologických zmien. Osobitná pozornosť sa venuje strategickému prístupu k marketingovému plánovaniu, ktorý zahŕňa dôkladnú analýzu potrieb spotrebiteľov a trhových predpokladov. Článok zdôrazňuje potrebu neustáleho prispôsobovania produktových portfólií meniacim sa trhovým podmienkam a rastúcej fragmentácii zákazníckych segmentov. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00308-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 773.9 KB publicly available 
article
Number of the records: 1