- Innovation Marketing and Strategic Marketing
Number of the records: 1  

Innovation Marketing and Strategic Marketing

  1. Title Innovation Marketing and Strategic Marketing
    Author infoNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dominika Popovičová, Filip Žiak
    Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Innovations : International Scientific Journal. Vol. 13, no. 2 (2025), pp. 37-39. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771
    NoteVEGA 1/0064/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionBulgaria
    Keywords marketing * marketing strategický * inovácia * konkurencieschopnosť * zmeny technologické * plánovanie
    AnnotationTento článok skúma úlohu inovatívneho a strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti podnikov v prostredí rýchlych technologických zmien. Osobitná pozornosť sa venuje strategickému prístupu k marketingovému plánovaniu, ktorý zahŕňa dôkladnú analýzu potrieb spotrebiteľov a trhových predpokladov. Článok zdôrazňuje potrebu neustáleho prispôsobovania produktových portfólií meniacim sa trhovým podmienkam a rastúcej fragmentácii zákazníckych segmentov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00308-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF773.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.