- Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekono…
Number of the records: 1  

Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave

  1. Title Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave
    Author infoErik Weiss, Mária Janošková
    Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Zelené spôsobilosti a umelá inteligencia v ekonomickom vzdelávaní : zborník vedeckých prác z workshopu k projektom KEGA 032EU-4/2024 a KEGA 020EU-4/2025. S. 88-94. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025 / Kopčáková Janka ; Cakoci Karin ; Richnák Patrik ; Skúsenosti s využívaním inteligencie vo vzdelávaní na Ekonomickej univerzite, Podnikovohospodárskej fakulte so sídlom v Košiciach Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5258-5
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * digitalizácia * myslenie ekologické * manažment * vzdelanie
    AnnotationPríspevok sa zameriava na aplikáciu umelej inteligencie (AI) vo vzdelávacom procese na jednej z fakúlt Ekonomickej univerzity v Bratislave. Prezentuje strategický rámec zavádzania AI do výučby, s dôrazom na rozvoj digitálnych kompetencií študentov. Autori opisujú metodické postupy a skúsenosti pedagógov pri integrácii AI do odborných predmetov, ako sú marketing, distribučný manažment, internetová komunikácia a iné. Súčasťou príspevku sú prípadové štúdie z výučby na PHF EUBA, využívajúce nástroje ako ChatGPT, Canva AI a iné, ktoré podporili tvorivosť a angažovanosť študentov.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00368-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.