Number of the records: 1  

Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve

  1. Title Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve
    Author infoAntonín Mynař
    Author Mynař Antonín
    Issue dataNitra : Inštitút výchovy a vzdelávania MPVŽ SR , 1991. - 119 s.
    Issue1. vyd.
    Edition Manažérska čítanka , 5
    ISBN80-7139-005-4
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * hospodárstvo trhové * podnik * spotreba * spotrebitelia * útvary podnikové * podnik veľký * prieskum trhu * predaj * výskum podnikový * vývoj výrobku * práca s verejnosťou * psychológia trhu * propagácia * reklama * distribúcia * predajne * poľnohospodárstvo * príručky
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 1, at library only 0
    Call number677142

    Call numberLocationSublocationInfo
    677142SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.