Number of the records: 1  

Instructor's Manual Marketing

  1. Title Instructor's Manual Marketing : Concepts and Strategies
    Author infoWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Author Pride William M.
    Co-authors Ferrell O. C.
    Issue dataBoston : Houghton Mifflin Co. , 1989. - 316 s. + tb., gr. príl.
    Issue6. ed.
    ISBN0-395-49591-1
    Document kindpríručky praktické
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia podniková * pojmy * riadenie strategické * spotrebitelia * správanie * trh * výskum trhu * systémy informačné * vývoj výrobku * maloobchod * reklama * tvorba cien * služby * využitie počítačov
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 1, at library only 0
    Call number690952

    Call numberLocationSublocationInfo
    690952SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.