Number of the records: 1  

Essentials of marketing

  1. Title Essentials of marketing
    Author infoE. Jerome McCarthy, William D. Perreault
    Author McCarthy Jerome E.
    Co-authors Perreault William D.
    Issue dataHomewood : IRWIN , 1988. - 512 s.
    Issue4. ed.
    Edition The Irwin series in marketing
    ISBN0-256-06009-6
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of Editionus
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie strategické * marketing manažment * postavenie spoločenské * firmy * marketing mix * marketing strategický * základňa ekonomická * výskum trhu * segmentácia trhu * prostredie ekonomické * získavanie informácií * rozhodovanie strategické * zákazníci * správanie spotrebiteľa * plánovanie výroby * distribúcia * podpora predaja * maloobchod * veľkoobchod
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 1, at library only 0
    Call number749950

    Call numberLocationSublocationInfo
    749950SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.