Number of the records: 1  

Vybrané problémy medzinárodného marketingu

  1. Title Vybrané problémy medzinárodného marketingu
    Author infoEduard Urban a kolektív
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Nguyen Cong Ai EUB - Ekonomická univerzita v Bratislave
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 341 s.
    ISBN80-225-0837-3
    Document kindacademic publications
    LanguageSlovak, French
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * investície priame zahraničné * trh zahraničný * joint ventures * spolupráca medzinárodná * štúdie prípadové * ceny * politika cenová * tvorba cien * komunikácia * reklama * prostriedky reklamné * médiá * marketing priamy * politika personálna * zdroje ľudské * štruktúra organizačná * firmy * organizácie
    DatabaseBOOKS
    Copy count3, currently available 2, at library only 1
    Call number753941-753943

    Call numberLocationSublocationInfo
    753941SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    753942SEKSklad knižničného fonduavailaible
    753943SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.