Number of the records: 1
Vybrané problémy medzinárodného marketingu
Title Vybrané problémy medzinárodného marketingu Author info Eduard Urban a kolektív Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Nguyen Cong Ai EUB - Ekonomická univerzita v Bratislave Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 341 s. ISBN 80-225-0837-3 Document kind academic publications Language Slovak, French Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * investície priame zahraničné * trh zahraničný * joint ventures * spolupráca medzinárodná * štúdie prípadové * ceny * politika cenová * tvorba cien * komunikácia * reklama * prostriedky reklamné * médiá * marketing priamy * politika personálna * zdroje ľudské * štruktúra organizačná * firmy * organizácie Database BOOKS Copy count 3, currently available 2, at library only 1 Call number 753941-753943
book
Call number Location Sublocation Info 753941 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only 753942 SEK Sklad knižničného fondu availaible 753943 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1