Number of the records: 1  

Moderní marketing

  1. Title Moderní marketing
    Author infoPaul Smith, [preklad: Tomáš Hlaváč, Zdeněk Strnad]
    Author Smith Paul
    Another authors Hlaváč Tomáš (Translator)
    Strnad Zdeněk (Translator)
    Issue dataPraha : Computer Press , 2000. - 518 s.
    Edition Praxe manažera , Business books
    ISBN80-7226-252-1
    Document kindmonographs
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * plán * stratégia marketingová * štúdie prípadové * nákup * zákazníci * správanie spotrebiteľa * taktika reklamy * prieskum trhu * výskum trhu * agentúry * médiá * politika * ekonómia * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * reklama * podpora predaja * marketing priamy * práca s verejnosťou * sponzorovanie * výstavy * identita podniková * balenie * technológie informačné
    DatabaseBOOKS
    Copy count4, currently available 2, at library only 2
    Call number772273, 779260, 801486, 801487

    Call numberLocationSublocationInfo
    772273SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    779260SEKSklad knižničného fonduavailaible
    801486SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only
    801487SEKPobočka SEK Košiceavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.