Number of the records: 1  

Medzinárodný marketing

  1. Title Medzinárodný marketing
    Author infoKolektív
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Koprlová Jana
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 317 s.
    Issue2. dopl. vyd.
    ISBN80-225-1469-1
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * koncepcie * výskum * metodika * prognózovanie * informácie * ceny * trh svetový * trh zahraničný * analýzy * audit * štúdie prípadové * podnikanie medzinárodné * vývoz * licencie * kontrakty * služby * vlastníctvo * politika výrobková * komunikácia * reklama * distribúcia * politika personálna * firmy
    DatabaseBOOKS
    Copy count3, currently available 2, at library only 1
    Call number775779-775781

    Call numberLocationSublocationInfo
    775779SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    775780SEKSklad knižničného fonduavailaible
    775781SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.