Number of the records: 1  

Ofenzívna marketingová stratégia

  1. Title Ofenzívna marketingová stratégia
    Author infoJ. Kavec
    Author Kavec Ján
    Source documentTrend. Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing * manažment * riadenie podnikové * stratégia podniková * firmy * zákazníci * hodnota úžitková
    AnnotationZ dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.