Number of the records: 1
Ofenzívna marketingová stratégia
Title Ofenzívna marketingová stratégia Author info J. Kavec Author Kavec Ján Source document Trend. Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing * manažment * riadenie podnikové * stratégia podniková * firmy * zákazníci * hodnota úžitková Annotation Z dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1