Number of the records: 1
Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať
Title Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať Author info M. Potančok Author Potančok Milan Source document Profit. Roč. 4, č. 31 (1993), s. 1 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * Asociácia reklamných agentúr * Česko * Slovensko * EAAA Annotation Reklama a reklamné agentúry v trhovej ekonomike. Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA) a začlenenie Asociácie reklamných agentúr ČR a SR. Postavenie slovenských reklamných agentúr a využívanie ich služieb. Kvalitné reklamné agentúry združené do Slovenského klubu reklamných agentúr. Výber reklamnej agentúry, formovanie požiadaviek zákazníkom, príprava propagačnej akcie, propagačné prostriedky a propagačný plán. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1