Number of the records: 1  

I manažerské ideje potřebují marketing

  1. Title I manažerské ideje potřebují marketing
    Author infoLeo Vodáček
    Author Vodáček Leo
    Source documentModerní řízení. Č. 10 (1993), s. 4-7
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * marketing * teória riadenia * Porter, M. * Peters, T.J. * Mintzberg, H.
    AnnotationAnalýza príčin popularity niektorých autorov moderného manažmentu ukazuje, že hybnou silou ich úspechu nemusí byť len originalita ich myšlienok, ale aj schopnosť vedieť predávať svoje názory. Pritom nie je podstatné či sú dielom vlastným alebo cudzím. Podstata umenia predávať myšlienky podľa Američanov Michaela Portera, Thomasa J. Petersa a Kanaďana Henri Mintzberga.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.