Number of the records: 1  

Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry

  1. Title Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 9-10
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 16 - Logika. Teória poznania. Logická metodológia
    Keywords logistika * diagramy * sklady * mechanizácia * automatizácia * Nemecko * Francúzsko * Rakúsko
    AnnotationObehové procesy priemyselne vyspelých štátov, bezstratová doprava tovarov a obeh tovaru podľa zásad logistiky. Sklad ako uzol v logistickej sieti. Okruh činností skladu pre zabezpečenie odberateľskej stálosti. Skúsenosti fungovania skladov v SRN, Francúzsku a Rakúsku. Rozvíjanie vnútroskladovej technológie. Hodnotenie stavu mechanizácie a automatizácie technologických procesov a operácií v skladoch. Zostavovanie histogramov pre porovnávanie kvantifikatívnych ukazovateľov technologických operácií a procesu skladu. Analýza histogramu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.