Number of the records: 1  

Tvorba investičního marketingu

  1. Title Tvorba investičního marketingu
    Author infoJ. Kubík
    Author Kubík J.
    Source documentModerní řízení. Č. 8 (1993), s. 16-18
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * investície * spotreba výrobná * služby * základňa výrobná * inovácia * investície výrobné
    AnnotationNávrh metodických krokov pri tvorbe investičného marketingu (IM), ktorý sa orientuje nie na spotrebný tovar, ale na výrobky určené na výrobnú spotrebu a služby, ktoré výrobky budú plniť. Podstata IM - uspokojiť zákazníka investičnými statkami tak, aby mohol budovať svoju výrobnú základňu podľa potrieb. Postup tvorby metodiky IM. Prvky ovplyvňujúce inováciu výrobnej základne. Model matice IM.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.