Number of the records: 1  

Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov

  1. Title Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov
    Author infoM. Matušovič
    Author Matušovič M.
    Source documentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 10 (1993), s. 1-11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords rozhodovanie podnikové * podnik * podnikatelia * riadenie podnikové * stratégia marketingová
    AnnotationVýchodiskový stav. Rozhodovanie o investíciách. Stratégia rozvoja podnikateľského subjektu. Význam procesu rozhodovania v oblasti moderného riadenia. Analýza rozhodovacieho procesu. Jednotlivé fázy rozhodovacieho procesu. Marketingová stratégia podniku - rozhodujúci zdroj informácií.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.