Number of the records: 1  

Proč poutavá reklama

  1. Title Proč poutavá reklama : Mistrovský list
    Author infoC. Čejpa
    Author Čejpa C.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 25-28
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * zákazníci * psychológia trhu
    AnnotationDve zložky úspešnej reklamy - pútavosť a podnecovanie záujmu o kúpu tovaru. Pôsobenie reklamy na zákazníka. Vytváranie dobrých reklamných sloganov propagujúcich výrobky či služby. Využívanie poznatkov psychológie trhu. Predávanie formou kladenia otázok pri predaji. Otázky na zisťovanie potreby zákazníka. Technika kladenia otázok.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.