Number of the records: 1
Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva.
Title Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva. Author info Dagmar Pinková Author Pinková Dagmar Source document Podniková organizace. Roč. 44, č. 10 (1990), s. 439-442 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition [CS] systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords marketing * odbyt * hospodárstvo podnikové * hospodárstvo trhové * stratégia podniková * prieskum trhu * zákazníci * motivácia Annotation Význam odbytu ako základného predpokladu existencie podniku a úspešnej realizácie jeho cieľov. Marketing - odbytová, podnikovo-politická koncepcia zameraná na trh. Podmienky úspešnej realizácie marketingových stratégií. Model marketingového systému. Prieskum trhu. Analýza správania sa zákazníkov. Poznanie motivácie potenciálneho kupca. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1