Number of the records: 1  

Filozofie i nástroj moderního podnikatele.

  1. Title Filozofie i nástroj moderního podnikatele.
    Author infoJan Tomek
    Author Tomek Jan
    Source documentSvět hospodářství. Roč. 31, č. 77 (1990), príl. Soukromý podnikatel č.27
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnikanie * riadenie * zodpovednosť * hospodárstvo trhové
    AnnotationVýznam ovládnutia a využitia marketingu ako filozofie a inštrumentária podnikania, podnikateľských metód, prístupov a procedúr v podmienkach prechodu k trhovej ekonomike. Charakteristika marketingového riadenia. Pochopenie a vymedzenie marketingovej zodpovednosti ako predpoklad dobrého fungovania marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.