Number of the records: 1  

Marketing to retailers: A battle for distribution?

  1. Title Marketing to retailers: A battle for distribution?
    TranslationMarketing pre maloobchodníkov. Zápas o rozdelenie?
    Author infoG. Davies
    Author Davies G.
    Source documentLong Range Planning. Roč. 23, č. 6 (1990), s. 101-108
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * maloobchod * Veľká Británia * výroba-obchod * zákazníci * výrobcovia * obchodníci
    AnnotationMapovanie trendu narastania autority maloobchodníkov vo Veľkej Británii a ovplyvňovanie stratégie obchodného marketingu, ktorý by si mali výrobcovia osvojiť. Vzájomné vzťahy a požiadavky na užšiu spoluprácu medzi výrobcom a obchodníkom. Zmeny v chápaní obchodu vo vzťahu k zákazníkom. Stratégie používané výrobcami v súvislosti s označovaním výrobkov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.