Number of the records: 1  

Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.

  1. Title Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.
    TranslationFunkcie reakcií trhu s interakciami medzi nástrojmi marketingu.
    Author infoHarald Hruschka
    Author Hruschka Harald
    Source documentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 61, č. 3 (1991), s. 339-356
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionGermany
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje ekonomické * trh * mechanizmus trhový * ceny * reklama * modely lineárne * modely logistické * výskum ekonomický
    AnnotationReprodukovateľné interakčné efekty z hľadiska funkcií reakcie trhu. Operacionalizácia interakcií medzi nástrojmi marketingu. Interakcia medzi cenou marketingových nástrojov a reklamou. Reakcie elasticity a optimálnosti vybraných funkcií reakcií trhu (model lineárny, exponenciálny, logistický a model atraktívnosti). Interakcie elasticity na rozšírenie multiplikačných modelov. Empirický výskum za obdobie 35 mesiacov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.