Number of the records: 1
Obyknovennyj marketing.
Title Obyknovennyj marketing. : Traktovka F. Kotlera i čto iz neje sledujet. Translation Bežný marketing. Názory Ph. Kotlera a čo z nich vyplýva. Author info Ju. Rubin Author Rubin Ju. Source document Ekonomičeskije nauki. Č. 3 (1991), s. 28-38 Document kind schedule of articles from periodics Language Russian Country of Edition [SU] systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * Kotler, P. * hospodárstvo trhové * konkurencia * dopyt spotrebiteľský * plánovanie strategické * firmy Annotation Hlavná myšlienka knihy Ph. Kotlera (profesor USA) "Základy marketingu", M. Progress 1990. Kniha objasňuje základné zákonitosti trhovej činnosti firmy. Výklad obsahu a funkcií marketingu ako organizovaného trhového hospodárstva a vzťahu dvoch protirečivých tendencií - konkurencie ekonomicky nezávislých tovarových výrobcov a integrácie ich úsilí k zabezpečeniu spotrebiteľského dopytu odrážajúcich sa v bežnom a strategickom plánovaní. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1