Number of the records: 1  

Obyknovennyj marketing.

  1. Title Obyknovennyj marketing. : Traktovka F. Kotlera i čto iz neje sledujet.
    TranslationBežný marketing. Názory Ph. Kotlera a čo z nich vyplýva.
    Author infoJu. Rubin
    Author Rubin Ju.
    Source documentEkonomičeskije nauki. Č. 3 (1991), s. 28-38
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageRussian
    Country of Edition[SU]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * Kotler, P. * hospodárstvo trhové * konkurencia * dopyt spotrebiteľský * plánovanie strategické * firmy
    AnnotationHlavná myšlienka knihy Ph. Kotlera (profesor USA) "Základy marketingu", M. Progress 1990. Kniha objasňuje základné zákonitosti trhovej činnosti firmy. Výklad obsahu a funkcií marketingu ako organizovaného trhového hospodárstva a vzťahu dvoch protirečivých tendencií - konkurencie ekonomicky nezávislých tovarových výrobcov a integrácie ich úsilí k zabezpečeniu spotrebiteľského dopytu odrážajúcich sa v bežnom a strategickom plánovaní.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.