Number of the records: 1  

Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku.

  1. Title Produkt i cena jako elementy marketingovej strategii dzialania banku.
    TranslationProdukt a jeho cena ako prvky marketingovej stratégie bankovej činnosti.
    Author infoW. Grzegorczyk
    Author Grzegorczyk W.
    Source documentBank i kredyt. Roč. 22, č. 7-8 (1991), s. 17-21
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * bankovníctvo * marketing * politika cenová * výrobky
    AnnotationTri druhy produktov vyplývajúcich z činností bánk a ich stratégia. Formovanie funkcie produktov. Zavedenie nových produktov na trh. Vytváranie sortimentnej štruktúry produktov. Marketing - mix a stratégia bankovej činnosti. Cenová politika.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.