Number of the records: 1
Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.
Title Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy. Translation Rozmiestňovanie čiže účinná forma reklamy. Author info H. Simbierowicz Author Simbierowicz H. Source document Handel zagraniczny. Roč. 36, č. 10 (1991), s. 15-17 Document kind schedule of articles from periodics Language Polish Country of Edition Poland systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * koncepcie * PR * firmy * známky ochranné Annotation Kritika poľskej reklamy. Nová koncepcia reklamnej stratégie. Koniec nadvlády výrobku v reklame. Etapa reklamy firmy, jej image, alebo značky. Čas pre reklamné výhody firmy. Základné pravidlá reklamného "positioningu". Informačný nápad uplatnený ako prvý. Reklama firmy Procter and Gamble. Príklady reklamy iných firiem. Význam dobre voleného názvu výrobku - parfumy Charlie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1