Number of the records: 1  

Hlavné smery v teórii firmy a ich význam pre transformáciu česko-slovenských podnikov.

  1. Title Hlavné smery v teórii firmy a ich význam pre transformáciu česko-slovenských podnikov.
    Author infoM. Šestáková
    Author Šestáková M.
    Source documentEkonomický časopis. Roč. 39, č. 10-11 (1991), s. 712-729
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Keywords teória firmy * pracovníci vedúci * vlastníctvo * náklady * hospodárstvo trhové * politika podniková * neoklasicizmus * firmy
    AnnotationNeoklasická koncepcia firmy, jej úloha pri formovaní predstáv o transformácii podnikov centrálne plánovanej ekonomiky na trhové subjekty. Úloha formovania cieľov podniku v behavioristickej teórii firmy. Vzťah medzi vlastíkmi a manažérmi (Agency theory). Možnosti uplatnenia teórie transakčných nákladov pri analýze správania podnikov v období prechodu k trhovej ekonomike.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.