Number of the records: 1  

Marketing v podnikateľskej činnosti.

  1. Title Marketing v podnikateľskej činnosti.
    Author infoA. Ďurkovičová, M. Šostroneková
    Author Ďurkovičová A.
    Co-authors Šostroneková M.
    Source documentEkonomický časopis. Roč. 39, č. 10-11 (1991), s. 798-806
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * výrobky * reklama * ceny * odbyt * sortiment tovaru
    AnnotationMarketing ako spôsob myslenia zobrazený na základe pozorovania vývoja podnikateľskej činnosti. Stanovenie úloh a prostriedkov marketingu. McCartyho koncepcia marketingu (výrobok, cena, miesto, reklama) a Gutenbergova koncepcia (odbytové metódy, výrobná a sortimentná politika, reklama a cenová politika). Definícia pojmu marketing-manažment (marketingové riadenie).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.