Number of the records: 1  

Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment.

  1. Title Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment.
    Author infoJ. Karvaš
    Author Karvaš J.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 29-31.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * manažment * trh zahraničný * konkurencia * zákony * ceny voľné * podnikanie
    AnnotationMarketingoví manažéri musia brať do úvahy niektoré nekontrolovateľné premenné pri výbere cieľových trhov a pri formovaní marketing-mixu. Oblasti, ktoré firma nemôže ovplyvniť: kultúrne a sociálne prostredie; ekonomické a technologické prostredie; konkurenčné prostredie a politické a právne prostredie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.