Number of the records: 1
Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.
Title Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce. Translation Perspektívy rozvoja teórie a praxe marketingu v Poľsku. Author info T. Kramer, I. Hejduk Author Kramer T. Co-authors Hejduk I. Source document Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 6-7. Document kind schedule of articles from periodics Language Polish Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * PR * teória a prax * vyučovanie Annotation Rozhovor s profesorom T. Kramerom, vedúcim Ústavu trhovej politiky a marketingu v Katoviciach. Začiatky marketingu v Poľsku. Ďalší vývoj tejto disciplíny, jej výučba na školách. Diela poľských autorov o marketingu. Náplň vyučovania marketingu. Spolupráca s Dortmundom v SRN. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1