Number of the records: 1  

Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.

  1. Title Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.
    TranslationPerspektívy rozvoja teórie a praxe marketingu v Poľsku.
    Author infoT. Kramer, I. Hejduk
    Author Kramer T.
    Co-authors Hejduk I.
    Source documentEkonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 6-7.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * PR * teória a prax * vyučovanie
    AnnotationRozhovor s profesorom T. Kramerom, vedúcim Ústavu trhovej politiky a marketingu v Katoviciach. Začiatky marketingu v Poľsku. Ďalší vývoj tejto disciplíny, jej výučba na školách. Diela poľských autorov o marketingu. Náplň vyučovania marketingu. Spolupráca s Dortmundom v SRN.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.