Number of the records: 1  

Spatial pricing in interdependent markets.

  1. Title Spatial pricing in interdependent markets.
    TranslationPriestorové oceňovanie na vzájomne previazaných trhoch.
    Author infoE. Sheppard, R.P. Haining, P. Plummer
    Author Sheppard E.
    Co-authors Haining R.P.
    Plummer P.
    Source documentJournal of Regional Science. Roč. 32, č. 1 (1992), s. 55-75
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords oceňovanie ekonomické * rovnováha trhová * firmy * rozmiestenie územné * oligopoly * konkurencia * lokalizácia * regióny * ceny * spotrebitelia
    AnnotationOdvodzovanie podmienok priestorovej cenovej rovnováhy pre viacero firiem v oligopolitickej priestorovej konkurencii, rozmiestených v pevných lokalitách v heterogénnom regióne, kde štruktúra nákupov spotrebiteľov je probabilistickou funkciou rozdelenia cien. Definovanie rozdielov v cenách v závislosti od dostupnosti k spotrebiteľovi alebo stupňa miestneho monopolu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.