Number of the records: 1  

Výrobková a inovačná stratégia podniku.

  1. Title Výrobková a inovačná stratégia podniku.
    Author infoJ. Karvaš
    Author Karvaš J.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 9 (1992), s. 17-25.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Keywords inovácia * výrobky nové * stratégia podniková * sortiment výroby * programy výrobné * prostriedky výrobné * obaly * predmety spotrebné * výrobky priemyselné * značky výrobné
    AnnotationPlánovanie výrobkového sortimentu. Vymedzenie výrobku. Tvorba výrobného programu. Rozlišovanie dvoch veľkých skupín výrobkov z hľadiska výrobkovej stratégie firmy: spotrebné predmety a výrobné prostriedky. Klasifikácia spotrebných predmetov. Klasifikácia výrobných prostriedkov (priemyselných výrobkov). Značkovanie výrobkov ako súčasť strategického rozhodovania firmy. Strategický význam balenia výrobkov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.