Number of the records: 1  

Stručný kurs marketingu. 4.

  1. Title Stručný kurs marketingu. 4.
    Source documentNárodní hospodářství. Č. 4 (1992), príl. s. 13-16.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zber dát * dáta * metodika * analýza trhu * marketing * trh kupujúceho * správanie * spotrebitelia * rozhodovanie * prieskum trhu
    AnnotationMetódy zberu primárnych dát: metódy hromadného prieskumu (dotazníky) a metódy kvalitatívneho prieskumu (panely, dotazníky, pozorovanie, projekčné techniky). Analýza trhu. Identifikácia hlavných trhov - spotrebiteľský trh a trh organizácií. Správanie sa kupujúceho na trhu organizácií. Analýza správania zákazníka - individuálneho spotrebiteľa. Proces rozhodovania zákazníka. Rozdelenie a diferenciácia trhu. Postup pri diferenciácii trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.