Number of the records: 1  

Japonské strategické myšlení. 2.

  1. Title Japonské strategické myšlení. 2.
    Source documentPodniková organizace. Roč. 46, č. 6 (1992), s. 164-173
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords obchod * stratégia podniková * konkurencia * manažment * strata * zisk podnikový * prieskum trhu * Japonsko * myslenie ekonomické
    AnnotationŠtyri cesty k strategickej výhodnosti a posilneniu pozícií firmy proti konkurencii (stratégie založené na kľúčových faktoroch úspechu, agresívnych iniciatívach..). Preskúmanie trhu. Významné rozdiely medzi ziskovými a stratovými faktormi. Identifikácia kľúčových faktorov úspechu. Mechanizmy relatívnych výhod. Nasadenie agresívnej iniciatívy. Využitie strategicky voľných priestorov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.