Number of the records: 1  

Japonské strategické myšlení. 3.

  1. Title Japonské strategické myšlení. 3.
    Source documentPodniková organizace. Roč. 46, č. 7 (1992), s. 197-205
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords riadenie * Japonsko * činiteľ ľudský * kultúra * transfer technológie * plánovanie * zamestnanosť * rozhodovanie
    AnnotationStrategická sila predstavivosti. Princíp neobmedzených premien a pružné myslenie. Koncentrácia na kľúčové faktory. Mýty okolo "japonskej výzvy" a úspechov Japoncov. Úloha trhových systémov a riadenia v japonských úspechoch. Špecifikum japonskej kultúry v chápaní vzťahov harmónie a konfliktu, komplexného využitia ľudského potenciálu, ľudských vzťahov. Využitie transferu technológií, plná zamestnanosť, plánovanie, rozhodovanie v Japonsku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.