Number of the records: 1  

Úloha prieskumu trhu v podniku.

  1. Title Úloha prieskumu trhu v podniku.
    Author infoJ. Karvaš
    Author Karvaš J.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 21-27
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords prieskum trhu * marketing * podnik * zdroje informácií * dopyt * informácie * prognózovanie
    AnnotationObsah a úlohy prieskumu trhu. Zdroje získavania informácií pre marketingové rozhodnutia. Postup pri prieskume trhu. Jednotlivé etapy: identifikácia problému a stanovenie cieľa prieskumu, základný prieskum trhu, formálny prieskum trhu. Prieskum zameraný na odhad dopytu. Faktory, ovplyvňujúce podiel firmy na trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.