Number of the records: 1  

Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.

  1. Title Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.
    TranslationMetóda vymedzenia trhov.
    Author infoH.H. Bauer, A. Herrmann
    Author Bauer H.H.
    Co-authors Herrmann A.
    Source documentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 12 (1992), s. 1341-1360
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionGermany
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords podnik * trh * marketing * metódy matematicko-štatistické * spotrebitelia * odbyt
    AnnotationPostup pri vymedzovaní trhov s využitím matematicko-štatistických metód. Určenie relevantného množstva produktov a stanovenie kritérií k skúmaniu parciálnych trhov. Príklad rozdelenia účasti na trhu. Zostavenie preferencií a ich pravdepodobnosť u spotrebiteľa. Príklad štrukturácie vymedzenia trhov vysokokvalitných ovocných štiav a jeho štatistické spracovanie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.