Number of the records: 1
Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.
Title Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten. Translation Metóda vymedzenia trhov. Author info H.H. Bauer, A. Herrmann Author Bauer H.H. Co-authors Herrmann A. Source document Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 12 (1992), s. 1341-1360 Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Germany systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords podnik * trh * marketing * metódy matematicko-štatistické * spotrebitelia * odbyt Annotation Postup pri vymedzovaní trhov s využitím matematicko-štatistických metód. Určenie relevantného množstva produktov a stanovenie kritérií k skúmaniu parciálnych trhov. Príklad rozdelenia účasti na trhu. Zostavenie preferencií a ich pravdepodobnosť u spotrebiteľa. Príklad štrukturácie vymedzenia trhov vysokokvalitných ovocných štiav a jeho štatistické spracovanie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1